هر آنچه در 90 جنجالی گذشت : از لبخوانی فردوسی‌پور تا کتک خوردن خبرنگار ...
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 302
بازدید کل : 5389
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




هر آنچه در 90 جنجالی گذشت : از لبخوانی فردوسی‌پور تا کتک خوردن خبرنگار ...
دسته بندی : <-PostCategory->

 

» هر آنچه در 90 جنجالی گذشت :

برنامه نود شب گذشته بار ديگر و پس از دو هفته تعطيلي روي آنتن تلويزيون رفت. مجری برنامه 90 در مورد دلایل پخش نشدن این برنامه در دو هفته گذشته گفت: یک هفته مسئولان صلاح ندانستند این برنامه روی آنتن برود و دوشنبه هفته گذشته نیز ما صلاح ندانستیم این برنامه پخش شود. برنامه دیشب يکي از جنجالي ترين برنامه هاي 90 در چند ماه گذشته بود . در اين برنامه از انتخابات فدراسيون فوتبال گرفته تا بحث جابجايي جام حذفي و ديدارهاي روز پاياني فوتسال مورد نقد و بررسي قرار گرفت .

» جهت مشاهده گزارش کامل برنامه نود 22 اسفند به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

 

 

در اين برنامه همان گونه که پيش‌بيني شده بود، بيشتر وقت برنامه پيرامون حاشيه هاي انتخابات فدراسيون فوتبال و بحث بازنشسته بودن کفاشيان بود .

در ابتداي برنامه مختصري از نحوه انتخابات فدراسيون فوتبال از سال 85 مورد بررسي قرار گرفت و چگونگي تعليق فوتبال ايران به نمايش گذاشته شد . در اين قسمت اخبار قبل و بعد از انتخابات فدراسيون فوتبال پخش شد و مجري 90 در اين قسمت از فدراسيون فوتبال به عنوان يک نهاد غير دولتي و مستقل نام برد. فردوسي‌پور به اخبار و مصاحبه‌هاي سال 85 که در نهايت منجر به تعليق فوتبال ايران شد پرداخت و آنها را شبيه اتفاقات اين روزها دانست.
در ضمن مخمد فنايي کارشناس داوري برنامه نود بود .

لب خوني فردوسي پور در در برنامه90 !

در قسمتي از برنامه ديشب فردوسي پور تصويري چند ثانيه اي از مجمع روز 15 اسفند ماه را روي آنتن برد که سوال بر انگيز بود و ممکن است واکنش هاي زيادي را به همراه داشته باشد.

فردوسي پور تصويري از حميد سجادي،مهدي تاج و عزيز محمدي را نشان داد که سجادي خطاب به محمدي و تاج مي گفت:«بهش بگين که اون(کفاشيان) انتخاب نمي شه، اگر انتخاب بشه،باطل ميشه.»فردوسي پور اين گفته ها را به صورت زير نويس در حين پخش تصاوير،نشان داد ؟ و به نوعي لب خوني کرد !

در ادامه برنامه مشکلاتي از حضور هواداران نفت آبادان در بوشهر و گلايه طرفداران شاهين از وضعيت اين تيم در ليگ برتر به نمايش درآمد و جالب اينکه يکي از هواداران اين تيم ليگ برتري گفت که به عشق شاهين اسم دخترش را شاهين گذاشته و همچنين گزارشي از آخرين وضعيت ورزشگاه حافظيه شيراز به نمايش درآمد که همچنان کچلي‌هاي مشهودي در وسط زمين مشاهده مي‌شد.

دفاع فردوسي‌پور از شهرستاني ها !

حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي و رحيمي مدير عامل سپاهان مهمانان تلفني برنامه 90 بودند که در اين بخش بحث در مورد بخشش توزي بازيکن تراکتورسازي داغ بود. حسن‌زاده از اين کار دفاع مي‌کرد در حالي که مجري 90 و رحيمي نسبت به اين که چرا بخشيده شدن بازيکن حريف خيلي دير ابلاغ شده است، اعتراضاتي داشتند.

اولين مخالفت آشکار فدراسيون فوتبال با وزارت ورزش

فدراسيون جديد و تازه کار فوتبال ايران طي روزهاي اخير در اولين اقدام خود نظر وزارت ورزش در خصوص برگزاري ديدار فينال جام حذفي در ورزشگاه غدير اهواز را وتو کرد.

فدراسيون نشينان که پيشنهاد وزارت ورزش را در ابتدا تاييد کرده بودند بعد از جلسه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال، اين پيشنهاد را رد کرده و به مديران باشگاه هاي استقلال و شاهين اعلام کردند که ديدار فينال در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار خواهد شد.

درخشان: کرار آماده باشد در فينال بازي مي کند

سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهر هم از احتمال برگزاري بازي فينال جام حذفي در ورزشگاه غدير اهواز گله گذاري کرد.
حميد درخشان درپاسخ به اين سوال مجري برنامه نود که آيا جاسم کرار بازي خواهد کرد يا خير گفت: کرار در بازي آخر تيم در چند دقيقه اي که وارد زمين شد دچار مصدوميت شد و حضور وي در بازي فينال مبهم است.

چرا تلفن برنامه نود قطع شد ؟

عادل فردوسي پور در يکي از برنامه هايش پس از اينکه تلفن حسين جلالي يکي از کانديداهاي رياست فدراسيون دووميداني قطع شد،گفت که اين تلفن به طور خود جوش قطع شده است!

پس از اين اظهار نظر بود که مدير کل حقوقي وزارت ورزش به دليل اينکه فردوسي پور اين قطع ارتباط را به دخالت وزارت ورزش در انتخابات دووميداني مرتبط کرده است از شکايت عليه فردوسي پور به مراجع قضايي خبر داد.

اما عادل در برنامه خود در مورد آن اظهار نظر و شکايتي که از او کرده اند حرف زد و گفت: منظور من به هيچ عنوان وزارت ورزش نبوده است،من فقط گفتم که اين تلفن به صورت خود جوش قطع شد. حالا که اين طور شد اجازه بدهيد که من حقيقت را بگويم. آقاي اصغر پورمحمدي مديريت محترم شبکه سوم صلاح ندانستند که اين ارتباط تلفني ادامه داشته باشد.

کتک خوردن خبرنگار و دست شکسته !

در قسمتي از برنامه يک مصاحبه از اراک پخش که يک خبرنگار با دست شکسته گفت : تماشاگران اراکي موقع فيلمبرداري مرا کتک زدندو دوربين مرا برداشتند ...

در اواخر برنامه بازيهاي مهم ليگ دسته اول به نمايش گذاشته شد ، همچنين از ليگ فوتسال گزارش جامعي تهيه و پخش شد . دست اندرکاران تيم شهيد منصوري بر اين باور بودند که در بازي پاياني تيم‌هاي فوتسال گيتي‌پسند با پرسپوليس تباني کردند! و از سوي ديگر، مسئولان گيتي‌پسند عنوان کردند که چرا تيم فولاد ماهان اصفهان با ذخيره‌هاي خود مقابل شهيد منصوري بازي کرد؟
در اين قسمت صحبت‌هايي از سوي بازيکنان پرسپوليس نشان داده شد که از تماشاگران درباره بازي همزمان منصوري و فولاد ماهان مي‌پريسيدند و از اينکه تعداد گل زيادي خورده‌اند و زمينه قهرماني گيتي‌پسند را فراهم کرده‌اند، اظهار خوشحالي مي‌کردند به طوري که دروزاه‌بان پرسپوليس گفت که اگر ما نمي‌خواستيم اين‌طور نمي‌شد. از آن سو بازيکنان منصوري که قهرماني را با تفاضل گل از دست داده بودند، به اقدام ناجوانمردانه حريف خود معترض بودند.
عباس ترابيان مهمان تلفني برنامه 90 توضيحاتي در مورد هفته پاياني ليگ فوتسال اعلام کرد و گفت: اگر صحبت‌هاي حيدريان که گفته بود بازيکنان پرسپوليس پول گرفتند صحت داشته باشد به شدت با آنها برخورد مي‌کنيم هر چند برايم عجيب است که بخواهيم اين مسائل را به تيم بزرگي مانند پرسپوليس ربط دهيم.
در قسمت پاياني تقوي و عراقي‌زاده سرپرستان تيم‌هاي منصوري قرچک و گيتي‌پسند روي خط آمده و در مورد اتفاقات هفته پاياني ليگ برتر فوتسال صحبت‌هاي کردند. پس از صحبت‌هاي مجري برنامه 90 مبني بر اينکه در قرچک فحش‌هاي بالاي 25 سال داده مي‌شود تقوي به وي گفت که هفته پاياني يکي از تلخ‌ترين روزهاي فوتسال بود و من اتفاقات اين هفته را به وجدان خودشان واگذار مي‌کنم. مشکل اين است که در فوتسال قدرت‌ بين دو تا سه نفر تقسيم شده که آنها فوتسال را به بيراهه مي‌برند.

تقوي همچنين گفت: کميته فوتسال قانون گريزي کرده و حيدريان که از هر جهت براي ما قابل احترام است، در مورد پول گرفتن بازيکنان پرسپوليس صحبت‌هايي را مطرح کرده که بايد نسبت به آن اقدام شود.

در اين بين مجري 90 با اشاره به فساد حاکم بر فوتبال در کشورهاي ايتاليا، چين و ترکيه از مسئولان فدراسيون خواست در صورتي که تباني اينها در هفته پاياني اثبات شود تيم چهارم جدول عنوان قهرماني را از آن خود کند که پاسخ تقوي به وي اين بود که سر ما را با چاقويي که ترابيان تيز کرد، بريدند.

پرسش و پاسخ نظرسنجي

پرسش نظرسنجي اين برنامه به انتخابات فدراسيون ربط داشت اين بود که با توجه به احتمال تعليق فوتبال در صورت تغيير شرايط موجود آيا با برکاري کفاشيان موافقيد يا خير ؟ که 64 درصد مردم،‌ پاسخ خير و 36 درصد ديگر پاسخ بلي دادند. بدين ترتيب مردم به برکناري کفاشيان "نه" گفتند!
.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس